KSIĄŻKI

#BROADWAY MUSICALS BOOK TAG

4 thoughts on “#BROADWAY MUSICALS BOOK TAG

  1. Bardzo się cieszę, że odpowiedziałaś na nominację i muszę przyznać, że z wielką ciekawością poczytałam Twoje odpowiedzi 🙂 Fajne jest to, że masz zupełnie inne typy niż ja!

    A najbardziej zapamiętałam nazwisko Isabel Allende, może dlatego, że już kiedyś obiecałam sobie, że przeczytam jakąś jej książkę, lecz do tej pory mi się to nie udało. Muszę to z pewnością zmienić 🙂

  2. Nie, nie, nie! Nie możesz nie znać Isabel Allende, to się nie godzi 😛 Na początek koniecznie „Dom duchów” albo „Opowieści Ewy Luny” – błagam, zrób to dla mnie!

    A przede wszystkim – dziękuję za nominację, zabawa była super 😀

    1. Ewelina – tak się cieszę, że Cherezińska przypadła Ci do gustu ❤ ❤ Ja już przestępuję z nogi na nogę, jak dziecko przed Gwiazdką, bo w czerwcu ukaże się jej kolejna powieść. Tym razem o Świętosławie, siostrze Chrobrego – a to jedna z moich ukochanych postaci z polskiej historii 🙂

Skomentuj

